Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Вчора купував складний стілець в мережі супермаркетів JYSK. Прийшов додому і вирішив щє раз його протестувати, при цьому він зламався на кріпленні ножки, тобто це брак. Ци можу я в такому випадку його повернути або замінити на аналогічний і на яку статтю зсилатись?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (4)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Данило!
Важко сказати. Зазвичай поверненню протягом 14 днів підлягають товари, які зберігають товарний вигляд. У Вашому випадку, скорше за все, стілець назад не візьмуть. Тож прийдеться писати претензію, а потім звертатись до суду.
Будуть питання, зверніться до мене особисто, натиснувши кнопку "звернутись"біля мого фото.
Якщо ж консультація задовільнила Вас, активуйте сіру галочку та залиште відгук на знак подяки.
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, так ви маєте право на заміну не якісного товару. Це передбачено Ст. 9 зу про захист споживачів. Ознайомтесь з законом за посиланням.
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Юрист, м. Одеса, 11 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, так, звісно ви маєте право повернути товар неналежної якості та вимагати або усунення недоліків, або заміну товару на якісний чи повернення коштів (у разі неможливості усунення недоліку) ст. 8 ЗУ Про захист прав споживачів
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Якщо він був неналежної якості, терміново несіть його до магазину.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про захист прав споживачів
(Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379)
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
2. Стосовно непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій цієї статті, задовольняються за згодою продавця.
Згідно з цією частиною задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.
Всього доброго. Якщо консультація була корисною, натискайте галочку внизу фотографії профіля та залишайте відгук!
Для більш детальної консультації натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.