Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
880 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня, мені потрібна допомога що до захисту прав споживачів.
Нещодавно я замовив товар у інтернет магазині на певну сумму .Я отримав смс про створення замовлення, і що маю очікувати на дзвінок для підтвердження.
Через хвилин 15-20 мені подзвонили і сказали що сталась якась "помилка" і вони нададуть мені товар лише за "актуальною" ціной (ціна зросла від тої що була в замовленні)
Вони повністю умовно заморозили заказ. Не даючи мені змоги навіть оплатити його.
Питання в тому чі взагалі мене може підтримати закон в цьому випадку ?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, ви можете поскаржитися в держ пожив службу. Але я вам рекомендую знайти інший магазин.
Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Сергію!
Якщо Ви не встигли оплатити товар, то замовлення як такого не відбулося, оскільки за договором оферти в таких випадках саме оплата замовлення вважається згодою з умовами такого договору.
Виникнуть додаткові питання, натискайте кнопку "звернутись" біля мого фото. Постараюсь на них відповісти!
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Ви оплатили товар за первісною ціною? Якщо не встигли, спори щодо ціни у даному випадку для Вас будутт марними. Хоча подати скаргу до Держпродспоживслужби маєте повне право.
Всього доброго. Для більш детальної консультації натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.