Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Купив крісло в онлайн магазині, зібрав, наче нормально, На другий день користування помітив, що воно трохи криве, спинка уходить в сторону через те, що болти, що закріпляють її, находяться на сантиметр ближче до одного боку, ніж до іншого, через це і підлокітник розшатується і псує саме покриття крісла. В магазині сказали, що похибка на сантиметр у болтів на спинці то норма і все ок, а повернути я не можу, бо зібране крісло є використаним товаром згідно 9 статті закону про права споживача. Невже я дійсно нічого не можу зробити і це нормально, що крісло, як на мене, має заводський брак, який призводить до поступового та доволі швидкого псування.
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (2)
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Вас вводять в Оман ви маєте право на обмін або повернення товару. Пишіть претензію, якщо не задовільнять ваші вимоги, зверніться до суду.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Сергію!
Відповідно до статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів":
"1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар".
Щодо статті 9, то в ній говориться про товарний вигляд товару "належної якості", а у Вашому випадку це не є дійсним, бо вбічається заводський брак.
З повагою, адвокат Айвазян.