Задайте питання юристу

835 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 29 вересня 2023, питання №93824

Не зняття платежу при повторній оплаті.

День добрий.
Їхав трамваєм і платив через термінал за проїзд (за двох пасажирів) Платив карткою через термінал. Обидва рази на терміналі була однаковий напис "Квиток дійсний".
Але, коли зайшли контролери, дізнався, що другий раз оплата не була знята, так як в системі можна тільки один раз оплатити з однієї картки. А друге повідомлення це була інформація про першу оплату.
Тобто і при зняття грошей в при наступних спробах оплати однією і тією ж карткою повідомлення однакові.
Підкажіть, чия вина в відсутності оплати проїзду. Моя, тому що я не перевірив зняття грошей, або перевізника, так як повідомлення однакові і нема ніякого признаку що оплата не пройшла?


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України