Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Оплатив покупку на 7300 грн через термінал. Гроші відразу були списані. А у оператора нової пошти зависла система. « не можу завершити операцію, товар віддати не можу. Звертайтесь на гарячу лінію».
Написав претензію на повернення коштів- відповіли, що переплати у них не фіксується. В банку надали інфо, що кошти були зняті без помилки.
Як бути?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (3)
Юрист, м. Київ, 9 років досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, зверніться з довідкою до керівника відділу нової почти, також зателефонуйте їх гарячу лінію. Якщо це не допоможе, тоді треба звертатися до суду.
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Віталію!
Якщо розібратися на місці не вдасться, надсилайте до НП претензію, а.у разі подальшої відмови звертайтесь до суду.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрист, м. Чернігів, 6 років досвіду
Спілкуватися у чатіВітаю.
Звертатися до Нової пошти та пробувати врегулювати питання в досудовому форматі. Якщо не вийде, тоді до суду.
Всього доброго. Успіхів! З повагою!