Почніть консультацію з юристом онлайн
Задайте питання юристу
885 юристів готові відповісти зараз
Відповідь за ~15 хвилин
Доброго дня. Купляв навушники razer за 6000грн, але вони ламаються кожні 3-4 місяці. Я вже їх міняв по гарантії. Магазин не відмовляється, але на другий раз я запитав чи можна повернути кошти, або замінити на іншу модель. Відповіли, що це розглядає ліцензований сервісний центр. Через деякий час передзвонили зі словами "згідно закону України блабла повернути кошти не можна бо товар в наявності". Чи це дійсно так? Товар ламається від повітря, ремонт неможливий тому висилають нові. Я вважаю що навушники незадовільної якості, але як це виглядає згідно закону?
Схожі питання
Кодекси Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНове у блогах Юристи.UA
Відповіді юристів (1)
Адвокат, м. Миколаїв, 33 роки досвіду
Спілкуватися у чатіДоброго дня, Даниле!
Часткрвр магазин правий: Ви маєте право повернути товар за наявності висновку СЦ про неможливість ремонту. А ось надалі вони намагються ввести Вас в оману. Тому що саме Ви вирішуєте хочете Ви мати заміну чи вже ні. Ви також маєте право на повернення грошей, причимо за тою ціною, яка є на момент останнього повернення товару.
З повагою, адвокат Айвазян.