Задайте питання юристу

887 юристів готові відповісти зараз

Відповідь за ~15 хвилин

Задати питання на сайті

Захист прав споживачів, 03 лютого 2020, питання №9899

Чи зможу я отримати грошове відшкодування від пасажироперевізника

Доброго дня.
Купила квиток на автобус на сайті Босфор.юа на 02.02 на 20:00. Рейс не відбувся у зазначений час, автобус не приїхав і пізніше.
Про затримку чи відміну рейсу ніяк не повідомили! Консультанти босфору жодних чітких відповідей не дають. О 22:00 порадили мені пошукати контакти перевізника в гуглі!? І зв,язатись з ними напряму.

Питання суто грошове, чи зможу я за допомогою адвокатів звернутись до суду і отримати відшкодування за витрачений час?Так як 2лютого я так і не виїхала з країни як і планувала.

Відповіді юристів (1)

    Костюк Любовь Тарасовна
    Костюк Любовь Тарасовна 4 роки тому

    Адвокат, м. Київ, 25 років досвіду

    Доброго дня, в разі затримки чи відміни рейсу можете отримати кошти в повному обсязі за квиток.


Схожі питання


Кодекси Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України

Нове у блогах Юристи.UA