Задайте вопрос юристу

884 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Военное право, 05 декабря 2024, вопрос №123681

Виявлені порушення правил війскового обліку - Резерв +

Вітаю, в Резерв+ оновилась інформація "Виявлені порушення правил війскового обліку - Резерв +" це означає що мене подали в розшук? Є інформація що мене занесли в базу Армор. Вже дізнавася інформацію що якоби приходила повістка за місцем проживання, яке я оновлював в резерві+ але ніяка повістка мені не приходила це 100%. Розумію що треба йти до ТЦК, але які наслідки будуть коли я туди прийду. На даний момент в мене є відстрочка по навчанню - оформив в резерві+

Ответы юристов (10)

    Айвазян Юрій Климентійович

    Доброго дня, Михайло!

    Оскільки Ви маєте оформлену відстрочку, то єдині наслідки для Вас - це адмінистративна відповідальність та штраф на суму від 17000 грн. до 25500 грн, який Ви зможете оскаржити у суді.

    З повагою, адвокат Айвазян.

    • Михайло Клиент 6 дней назад

      практика оскаржання таких штрафів на стороні людей чи ТЦК? и чи можна оскаржати штраф без допомоги юриста наприклад?

      • Айвазян Юрій Климентійович

        В більшості своїй на стороні людей, а не ТЦК. Якщо Ви самі можете впоратись із оскарженням постанови керівника ТЦК, то юрист Вам не потрібен.

        Щодо загальної інформації:

        1. Стаття 268 КУпАП. Права особи, яка притягається до адміністративної відповідальності:

        «Особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання; при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи, виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі. Справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності. Під час відсутності цієї особи справу може бути розглянуто лише у випадках, коли є дані про своєчасне її сповіщення про місце і час розгляду справи і якщо від неї не надійшло клопотання про відкладення розгляду справи. Особливості розгляду справ про адміністративні правопорушення у сферах забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі, безпеки на автомобільному транспорті та про порушення правил зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, зафіксовані в режимі фотозйомки (відеозапису), встановлюються статтями 279 - 1-279 - 8 цього Кодексу.

        30 січня 2020 року Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в рамках справи № 482/9/17, адміністративне провадження №К/9901/38702/18 (ЄДРСРУ № 87268086) та справі №308/12552/16-а, адміністративне провадження №К/9901/32526/18 (ЄДРСРУ № 87268082) досліджував принцип належного повідомлення особи про розгляд справи про притягнення до адміністративної відповідальності.

        Верховний суд вказує, що особі до якої застосовується адміністративна санкція, повинно бути забезпечено право завчасно знати про час та місце розгляду справи. Це право є гарантією реалізації інших прав - на участь в розгляді справи про адміністративне правопорушення, висловлення заперечень, надання доказів, захист тощо.

        Законодавство покладає обов`язок щодо своєчасного повідомлення особи про час та місце розгляду справи на уповноважену посадову особу. Зміст цього обов`язку не вичерпується надсиланням тексту відповідного повідомлення, оскільки саме лише надсилання, без отримання, не свідчить про поінформованість особи про час та місце розгляду справи, а отже робить це право недієвим».

        Стаття 283. Зміст постанови по справі про адміністративне правопорушення.

        «Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова виконавчого органу сільської, селищної, міської ради по справі про адміністративне правопорушення приймається у формі рішення.

        Постанова повинна містити:

        найменування органу (прізвище, ім’я та по батькові, посада посадової особи), який виніс постанову;

        дату розгляду справи;

        відомості про особу, стосовно якої розглядається справа (прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата народження, місце проживання чи перебування;

        опис обставин, установлених під час розгляду справи;

        зазначення нормативного акта, що передбачає відповідальність за таке адміністративне правопорушення;

        прийняте у справі рішення».

        Строк для оскарження постанови про притягнення до адміністративної відповідальності становить 10 днів з дня її винесення. У разі пропуску цього строку з поважних причин, останній можна поновити.

        Строки притягнення до адміністративної відповідальності:

        Стаття 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення.

        «Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).

        Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення».

        Відповідно примітки до статті 210 КУпАП положення статей 210, 210-1 цього Кодексу не застосовуються у разі можливості отримання держателем Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів персональних даних призовника, військовозобов’язаного, резервіста шляхом електронної інформаційної взаємодії з іншими інформаційно-комунікаційними системами, реєстрами (у тому числі публічними), базами (банками) даних, держателями (розпорядниками, адміністраторами) яких є державні органи.

        Тобто, якщо Міністерство оборони України як держатель такого реєстру може отримати відомості про особу шляхом синхронізації з іншими державними електронними реєстрами, то таку особу не може бути притягнуто до відповідальності за неповідомлення таких відомостей.

        Більшість постанов оскаржуються у суді через порушення процедури притягнення до відповідальності, відсутність доказів вчинення правопорушення, неналежнеповідомлення про розгляд справи тощо. Є багато нюансів за які можна «зачіпитися» й станом на зараз багато рішень судів на користь військовозобов’язаних, а не ТЦК.

        З повагою, адвокат Айвазян.

    Михайло Клиент 6 дней назад

    велике дякую за чітке роз'яснення, а підкажіть ще ось що: якщо в ТЦК виписують постанову про адмін притягнення з зазнеченими даними і тд, якщо я не згоден з цим, мені все одно треба її підписати а потів вже можу оскаржувати?

    • Айвазян Юрій Климентійович

      Ви можете не підписувати постанову, проте це все одно не вбереже Вас від штрафу.

      • Михайло Клиент 6 дней назад

        але як мені її оскаржати через суд? якщо постанову вже написали

        • Айвазян Юрій Климентійович

          В суді оскаржують саме вже винесену постанову.

    Михайло Клиент 6 дней назад

    зрозумів, дякую

    • Айвазян Юрій Климентійович

      Прошу, Михайло! Вдачі Вам!

    Михайло Клиент 6 дней назад

    зрозумів, дякую


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України