Начните консультацию с юристом онлайн
Добрый день, в 2022 году получил квартиру по наследству. Оформляли у нотариуса и он выдал свідоцтво на право власності, в связи с войной его потеряли. Нотариус говорит ,чтоб продать квартиру нужно у него делать дубликат свідоцтва. Скажите как он мог выдать его если с 2016 года они не выдаются,а правоустанавливающим документом является вытяг з держреестру на нерухоме майно? Достаточно ли его для продажи и переоформления комунальных служб на нового собственника?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (2)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеЗ метою поліпшення процедури державної реєстрації речових прав на нерухоме майно був прийнятий Закон України “Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень”.
Вказаним Законом, який вступив в дію з 1 січня 2016 року, передбачено такі зміни:
Державна реєстрація права власності й інших речових прав проводиться у строк, що не перевищує 5 робочих днів.
Документи, що видаються за результатом розгляду заяв у сфері державної реєстрації прав, заявник може отримувати як в електронному, так і в паперовому вигляді. При цьому документи, отримані в електронній і паперовій формі, матимуть однакову юридичну силу.
Не передбачено видачі свідоцтв про право власності на нерухоме майно, на відміну від законодавства, що діяло до 1 січня 2016 року.
З дня набрання чинності Законом нотаріуси наділяються повноваженнями державних реєстраторів прав на нерухоме майно та можуть здійснювати державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.
Документами, які підтверджують право власності на конкретний об’єкт нерухомості є:
Також існують правовстановлюючі документи, які підтверджують підставу для виникнення права власності. До таких документів можна віднести:
З повагою, адвокат Айвазян.
Адвокат, г. Николаев, 28 лет опыта
Нотаріус видавал не свідоцтво про право власності, а свідоцтво про право на спадщину - а це різні речі.