Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день, незрозуміла ситуація.
Дано:
1. ВЛК пройшов ще в 9му класі у 2007 році
2. Визнано обмежено придатним у військовий час та був знятий з обліку (не плутати з виключенням)
3. Під час війни був взятий на облік, ВЛК не проходив (направлення на ВЛК теж не отримував)
4. Зараз після набрання чинності нового закону з мобілізації 19.05 оновив данні (через електронний кабінет)
5. Маю підстави на відстрочку (навчання - аспірантура)
6. Очікую коли буде реалізовано функціонал вигрузки довідки з едебо для вузів, щоб отримати довідку згідно додатка 9 постанови кабміну номер 560 для подання у ТЦК. Готую документи.
Особливості:
1. Згідно постанови кабміну номер 560:
якщо подав заяву на відстрочку, поки заява на розгляді направити на ВЛК не мають право.
Після прийняття рішення про надання відстрочки, поки діє відстрочка направити на ВЛК не мають права
2.Згідно нового закону №10313 який набрав силу 04.05.2024 всі ті хто при проходженні ВЛК до набрання цим законом сили були визнані обмежено придатними у військовий час мають обов'язок пройти ВЛК протягом 9 місяців
Питання:
1. Чи потрібно мені проходити ВЛК у підсумку?
2. Якщо потрібно, то у якій послідовності? Спочатку отримую відстрочку, а потім ВЛК? Або навпаки?
3. Якщо у ТЦК будуть наполягати пройти спочатку ВЛК що можна зробити, щоб запобігти проходженню? Заява чи ще щось?
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Олеже!
Мене також цікавить дане питання, але практики ще немає. Проте, ми ж розуміємо, що Ви не можете залишитись із записом "обмежено придатний" у ВОД, коли останній скасовано.
Виходячи з Постанови №560 - ні. Причому ані перед оформленням відстрочки, ані у період дійсності строку, на який вона була надана (потрібно буде підтверджувати кожні три місяці).
63. Військовозобов’язані, які звернулися до районного (міського) територіального центру комплектування та соціальної підтримки з заявою про надання відстрочки, до прийняття рішення відповідною комісією не направляються для проходження медичного огляду для визначення придатності до військової служби.
У разі ухвалення комісією рішення про відмову у наданні відстрочки військовозобов’язаний, який підлягає призову на військову службу під час мобілізації, направляється на медичний огляд для визначення придатності до військової служби.
Військовозобов’язані, у яких строк дії відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не завершився, на медичний огляд не направляються, крім випадків, коли військовозобов’язані приймаються на військову службу за контрактом.
Виходячи із норма Закону - так, упродовж 9 місяів.
Відповідно до Закону України № 3621-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист», який набере чинності 04.05.2024 року:
ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
«2. Установити, що громадяни України, які були визнані обмежено придатними до військової служби до набрання чинності цим Законом, протягом дев’яти місяців з дня набрання чинності цим Законом підлягають повторному медичному огляду з метою визначення придатності до військової служби».
Думаю, що все ж таки у першій послідовності.
Заява с посиланням на норми Постанови №560.
З повагою, адвокат Айвазян.
Юрій, дякую за думку.
А що думаєте про таке тлумачення?
У постанові 560 в пункті 69, є такий текст: Громадяни України, які перебувають на військовому обліку та з набранням чинності Указом Президента України про оголошення мобілізації, затвердженим Верховною Радою України, прибули до територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки для уточнення своїх облікових даних (адреси місця проживання, номерів засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності) та інших персональних даних), на медичний огляд не направляються. На медичний огляд громадяни, які уточнили свої облікові дані, викликаються повісткою.
Чи можна прирівняти передачу заяви на відстрочку з приводу навчання (аспірантури), як оновлення одного з пунктів персональних данних, такого як освіти? Оскільки ТЦК не знає, що я вчусь на аспірантурі
І таким чином прив'язатися до цього пункту і не проходити ВЛК доки не вирішиться питання з погодження відстрочки.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеЯкщо відштовхуватись від "(адреси місця проживання, номерів засобів зв’язку, адреси електронної пошти (за наявності) та інших персональних даних)" та керуватись статтею 7 ЗУ "Про Єдиний державний реєстр призовників, військовозобов’язаних та резервістів", то персональними даними є:
1. До персональних даних призовника, військовозобов’язаного та резервіста належать:
...
16) відомості про освіту та спеціальність;..".
Проте, я не думаю, що у даному випадку заяву про відстрочку можливо прирівняти к уточненню даних про Вашу освіту. Тобто, само по собі уточнення даних не передбачає подання заяв, це різні речі. Навряд чи з цього щось вийде.