Начните консультацию с юристом онлайн
Добрий день, проблема така: вчасно оновив дані в резерв+. Дані оновлено, але стоїть позначка "не на обліку, потребує уточнення в тцк". Військовий квиток маю, виданий 1998 року - обмежено придатний. ВЛК проходив влітку 2022 року, дали відстрочку на півтора місяці і повторну повістку на ВЛК, у військовому квитку нічого не писали. Повторне ВЛК не пройшов до кінця, з того часу в ТЦК не був. Ні повісток, ні дзвінків не отримував. Чи загрожує щось при зверненні до тцк, або при отриманні повістки? Заздалегідь дякую за відповідь.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (3)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня, Денисе!
Можлива адмінистративна відповідальність за непроходження ВЛК у відповідності із статтею 210-1 КУпАП.
З повагою, адвокат Айвазян.
Добрий день, дякую за відповідь. А чи немає терміну давності у такого правопорушення? ВЛК була 01.2023. І чи не підкажете розмір стягнення? 5100 чи від 17 000? Дякую.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеТак, Ви праві. Не знаю чи вдасться Вам це довести в ТЦК, аби останній не притягнув Вас до відповідальності, проте, Ви можете посилатись на наступні статті КУпАП:
1. Стаття 38 КУпАП. Строки накладення адміністративного стягнення.
"Адміністративне стягнення може бути накладено не пізніш як через два місяці з дня вчинення правопорушення, а при триваючому правопорушенні - не пізніш як через два місяці з дня його виявлення, крім справ про адміністративні правопорушення, зазначених у частині сьомій цієї статті, та за винятком випадків, коли справи про адміністративні правопорушення відповідно до цього Кодексу підвідомчі суду (судді).
Адміністративне стягнення за вчинення в особливий період правопорушень, передбачених статтями 210, 210 - 1 цього Кодексу, може бути накладено протягом трьох місяців з дня його виявлення, але не пізніше одного року з дня його вчинення".
2. Стаття 8. Чинність закону про відповідальність за адміністративні правопорушення
"Особа, яка вчинила адміністративне правопорушення, підлягає відповідальності на підставі закону, що діє під час і за місцем вчинення правопорушення.
Закони, які пом'якшують або скасовують відповідальність за адміністративні правопорушення, мають зворотну силу, тобто поширюються і на правопорушення, вчинені до видання цих законів. Закони, які встановлюють або посилюють відповідальність за адміністративні правопорушення, зворотної сили не мають.
Провадження в справах про адміністративні правопорушення ведеться на підставі закону, що діє під час і за місцем розгляду справи про правопорушення".
Якщо ТЦК все ж таки винесе постанову, то тоді Вам прийдеться оскаржувати її у судовому порядку.