Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Для бизнеса, 29 ноября 2022, вопрос №76385 650₴

Хочу открыть Коворкинг. Как правильно оформить коворкинг.

Добрый день!
Планирую открыть коворкинг в Одессе. Мне интересно узнать всю информацию об этом с точки зрения юриспруденции.
Опишу планируемую деятельность.
Помещение до 100кв метров. Будут расставлены рабочие места (стол, стул, перегородки, две розетки) и они будут сдаваться в арену. Почасово.

Пока ничего не оформлено.
Хочу понять как правильно оформить ФОП, какие кведы, как правильно арендовать помещение для этого (на фоп или как?)

нужен порядок действий со всеми нюансами.
Спасибо!

Ответы юристов (8)

    Гіммельфарб Станіслав  Олегович
    7.7%

    Доброго дня.

    Вказаному виду діяльності відповідає КВЕД 68.20 «Надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна»; 77.33 «Надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп’ютерів».Рекомендую реєстрацію ФОП на 3 групі оподаткування. На це час це 2% від доходу (на час воєнного стану) + ЄСВ. Зареєструвати ФОП можливо протягом 15-30 хвилин через портал Дія.

    Орендувати приміщення необхідно в якості ФОП, обов'язково вказавши в договорі право суборенди.

    Якщо Ви бажаєте отримання повної консультації та надання алгоритму всіх можливих дій в Вашій ситуації, Ви можете звернутися до мене персонально, натиснувши кнопку "Звернутись" вгорі.

    Винограденко Антон Анатолійович
    30.8%
    Винограденко Антон Анатолійович год назад

    Юрист, г. Харьков, 13 лет опыта

    Доброго дня!

    1. "Хочу понять как правильно оформить ФОП" нужен порядок действий со всеми нюансами.

    Нюансів не так багато, але щоб швидко відкрити ФОП скористуйтеся порталом ДІЯ. Нічого складного у відкриття ФОП немає

    Коли будете вибирати группу єдиного податку, то вам підійде або 2-га група ( якщо користувачами ваших послуг будуть виключно фізичні особи або ФОП/юридичні особи на єдиному податку) або 3-я група (без будь яких винятків можете надавати послуги усім).

    На другій групі тимчасово (поки йде війна) можна не сплачувати жодні податки (ні єдиний податок, ні ЄСВ). Головним "мінусом" несплати податків: у вас буде відсутній пенсійний стаж.На третій групі ви повинні будете платити 2% від доходу (поки йде війна), тобто отримали 100 гривень = 2 грн єдиного податку потрібно буде сплатити. ЄСВ також можна не платити, але не сплачуючі ЄСВ у вас також буде відсутній пенсійний стаж.

    2. "какие кведы"

    Вам підійдуть наступні КВЕДи:

    Основний:

    • 77.33 Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютерів

    Додаткові:

    • 82.11 Надання комбінованих офісних адміністративних послуг
    • 82.19 Фотокопіювання, підготування документів та інша спеціалізована допоміжна офісна діяльність
    • 82.30 Організування конгресів і торговельних виставок
    • 82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.
    • 62.03 Діяльність із керування комп'ютерним устаткованням
    • 63.11 Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов'язана з ними діяльність
    • 63.12 Веб-портали
    • 70.22 Консультування з питань комерційної діяльності й керування

    3. "как правильно арендовать помещение для этого (на фоп или как?)"

    Це зовсім не має значення як ви будуту брати у оренду приміщення. Ви можете взяти в оренду приміщення і будучі ФОПом, і будучі звичайною фізичною особою. АЛЕ для того, щоб уникнути непорозумінь з податковою у майбутньому рекомендую всеж таки взяти в оренду приміщення як ФОП.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    13.8%
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Ігоре!

    ФОП відкрити не проблема! А от далі треба бути уважним...

    Безпосередньо створення коворкінгу включає в себе наступні правові дії:

    1. Реєстрація власника коворкінгу як ФОП (якщо він ще ним не є), вибір відповідних КВЕДів і оптимальної групи для оподаткування.

    2. Юридичне упорядкування питання техніки і меблів.

    3. Розробка темплейту договору між коворкінгом і ФОПом, який буде винаймати в нього робоче місце (вже з вашими конкретними умовами і конкретними цифрами вартості послуг, в тому числі додаткових).

    Також перед стартом роботи IT коворкінгу ми разом з менеджментом компанії обов’язково проводимо інструктаж для її працівників і підрядників (ФОПів). Пояснюємо, що взагалі відбулося, яка правова природа подібних відносин із коворкінгом тощо.

    Власне, все — можна працювати і не боятися перевіряючих з Держпраці чи питань від фіскальних органів.

    Зверну також Вашу увагу на основні юридичні аспекти організації коворкінгу. Україна, перебуваючи на достатньо складному етапі трансформації правової системи, має безліч законодавчих прогалин. Зокрема, в нормах чинного законодавства про працю, містяться положення, що дають можливість, при настанні певних обставин, визнати співпрацю між коворкінгом та особами, які здійснюють в його межах свою діяльність такою, що містить ознаки прихованих трудових відносин. В свою чергу, таке визнання може потягнути за собою притягнення власника Коворкінгу до відповідальності, зокрема і до кримінальної, за ухилення від сплати податків або за роботу з не оформленими працівниками.

    Запитання з боку державних органів найчастіше виникають через присутність в статутних або в інших документах компанії, яка являється власником Коворкінгу, положень, що прямо або опосередковано передбачають можливість визнання комерційних відносин трудовими. Зокрема, слова «організація робочого простору або місця для виконання певної діяльності відвідувача» можуть поставити крапку як на діяльності коворкінгу, так і на вашому бізнесі в цілому.

    В такому випадку, для можливості організації коворкінгу в правовому полі, одночасно з мінімізацією ризиків для власника, слід проводити комплексний аналіз цілей та завдань, які ставляться перед стартом такого бізнес-проекту. Так, наприклад, компанія, що створила коворкінг та яка бажає, щоб в межах її простору працювали фізичні особи та/або фізичні особи – підприємці, зобов’язана подбати, перш за все, про оформлення договорів, які по свої суті повинні підкреслювати саме комерційний характер відносин, а не відносини, що можуть мати ознаки трудових відносин в рамках КЗпП України. Також, потрібно побудувати чіткий алгоритм взаємовідносин між Коворкінгом та відвідувачами, враховуючи їхню поведінку в певних ситуаціях в процесі співпраці.

    Варто запам’ятати, що в Класифікаторі видів економічної діяльності України (КВЕД) немає виду, який би передбачав можливість отримання прибутку від організації робочого простору. В цьому випадку, слід згадати такі слова: «Немає КВЕДу – готуйся до перевірки».

    Окрім вищесказаного, потрібно також зрозуміти, яким чином буде відбуватися комунікація між самими відвідувачами, адже незрозуміло хто і за що повинен платити.

    ВИСНОВОК:

    Отже, коворкінг може бути використаний як ефективний інструмент, з допомогою якого є можливість ведення бізнесу. Окрім того, такий інструмент вже використовується десятки років по всьому світу і зарекомендував себе як надійний інструмент для досягнення певного кола цілей та завдань.

    Однак, перед тим як робити крок в напрямку коворкінгу, вам потрібно зрозуміти, в якому форматі буде працювати ваш коворкінг та з якими суб’єктами буде вестись співпраця в рамках коворкінгу.

    У будь-якому випадку, було б логічніше перейняти досвід вже існуючих коворкінгів або ж звернутися до спеціалістів, які, на підставі інформації, побудованої на результатах низки досліджень, зможуть допомогти вам побудувати чіткі алгоритми функціонування коворкінгу.

    Виникнуть питання, тисніть кнопку "звернутись" біля мого фото! Допоможу укласти договір коворкінгу, що є чи ненайважлівішим елемнтом всієї схеми цього бізнесу!

    Савченко Олександр
    12.3%
    Савченко Олександр год назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Добрый день, Игорь!

    Коворкинг-центр разрешено открывать, как в форме юридического, так и в форме физического лица – предпринимателя, все будет зависеть от масштабов будущей деятельности. Так, если бизнесом вы планируете заниматься с участием небольшого числа сотрудников, мы рекомендуем вам зарегистрироваться в качестве ФЛП, правда тут есть одно ограничение, речь о котором пойдет чуть ниже. Кроме того, такая регистрация не требует много времени и усилий, вам нужно всего лишь выполнить несколько простых шагов:

    1. Государственную регистрацию физического лица-предпринимателя (ФЛП).

    2. Открытие банковского счета ФЛП.

    3. Регистрацию плательщика единого налога.

    4. Соблюсти обязательные требования к получению в собственность или аренду помещения.

    5. Учесть санитарные требования к помещению.

    6. Соблюсти требования и правила пожарной безопасности.

    7. Не забыть о законодательных правилах относительно трудовых отношений по принятию сотрудников на работу.

    Если в начале вы планируете открыть небольшой коворкинг-центр, то деятельность лучше всего организовывать на едином налоге. Следующее, с чем столкнется будущий налогоплательщик - это выбор группы ЕН. Относительно данной деятельности можно выбрать 2-ю или 3-ю группу (более подробно - https://journal.ostapp.com.ua/uk/articles/post/2-a..., https://journal.ostapp.com.ua/articles/post/predpr...).

    Также в данной деятельности следует учесть некоторые законодательные ограничения, а именно тот факт, что единоналожники могут сдавать следующие виды помещений:

    1) нежилые помещения или его часть - не более 300 кв. м.

    2) жилые помещения или его часть – не более 100 кв. м.

    Указанные ограничения касаются только сдаваемого метража, при этом само помещение может быть и больше. Если же таких объектов несколько, то общая площадь суммируется, эта сумма тоже не должна превышать указанных норм. Необходимо отметить, что данные ограничения касаются только сдачи в аренду, но не самого арендуемого помещения, то есть единоналожник может арендовать офис и большей площадью.

    Вибачте, перейду на українську. Так, щоб займатися такою діяльністю, займатися такою діяльністю, ніяких дозвільних документів або ліцензій отримувати не потрібно. Однак необхідно буде додати види діяльності до Єдиного державного реєстру (далі – ЄДР). Під таку діяльність підходять 2 КВЕД:

    68.20 «Надання в оренду та експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна»;

    77.33 «Надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп’ютерів».

    Як правильно укласти договір коворкінгу?

    Поняття коворкінгу підходить під договір оренди нерухомості (приміщення), рухомого майна (обладнання, меблів і т. д.). Тому якщо підприємство вирішило надавати в користування робочі місця «поштучно» різним фізособам, необхідно керуватися гл. 58 Цивільного кодексу (далі – ЦК). Для вашої зручності фрагмент договору ми навели в кінці консультації. За договором оренди орендодавець (у нашому випадку – коворк-офіс, коворк-центр) передає або зобов’язується передати орендареві (у нашому випадку – коворкеру) майно в користування за плату на певний строк (ч. 1 ст. 759 ЦК). Предметом договору оренди може бути річ, визначена індивідуальними ознаками, яка зберігає свій первісний вигляд при кількаразовому використанні (ч. 1 ст. 760 ЦК). Тому надання в користування робочих місць можна оформляти як договір оренди. А надання коворкерам офісного обладнання можна розглядати як договір прокату (ч. 1 ст. 787 ЦК). Якщо ж в оренду буде здаватися частина приміщення разом з обладнанням, яке перебуває на території цієї частини приміщення, тоді йдеться про змішаний договір. У такому договорі будуть елементи оренди приміщення (наприклад, 2–7 м2 площі) і здавання в оренду (у прокат) обладнання (наприклад, комп’ютера, принтера).

    Для довідки. Сторони мають право укласти договір, у якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін за змішаним договором застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться в змішаному договорі, якщо інше не встановлене договором або не випливає із суті змішаного договору (ч. 2 ст. 628 ЦК).

    У якій формі необхідно укладати договір коворкінгу?

    Договір оренди може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлено самим ЦК або спеціальним законом (ст. 639 ЦК). Згідно із ч. 1 ст. 793 ЦК договір оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається в письмовій формі. Крім того, якщо договір укладається на 3 роки й більше, він повинен бути засвідчений нотаріусом (ст. 793 ЦК). А от договір оренди (прокату) обладнання можна оформляти усно, однак дане правило не застосовується, якщо договір укладається між юрособами (ст. 208 ЦК). Але ми радимо дотримуватися письмової форми в будь-якому разі – навіть якщо договір буде укладатися з коворкерами-фізособами. Якщо ж укладається змішаний договір (в оренду надається частина приміщення та обладнання), тоді його обов’язково слід укладати в письмовій формі. Це пов’язане з тим, що договір оренди частини приміщення укладається завжди в письмовій формі. А якщо строк договору – 3 роки й більше, тоді договір необхідно засвідчити в нотаріуса.

    Які істотні умови потрібно включити в договір коворкінгу?

    Істотними вважаються ті умови договору, без яких цей вид договору вважається недійсним. Для договору оренди такими умовами є: об’єкт оренди; строк дії договору; ціна (сум орендної плати з урахуванням її індексації); порядок використання амортизаційних відрахувань; відновлення орендованого майна та умови його повернення або викупу. Зупинимося докладніше на таких істотних умовах договору оренди, як предмет, ціна та строк.

    Предмет договору. Тут необхідно вказати розмір частини приміщення в загальній площі приміщення та навести перелік офісних меблів і техніки, які передаються в оренду. Наприклад, формулювання може бути таким: «Орендар приймає в оренду 4 м2 у приміщенні загальною площею 45 м2, офісні меблі (стіл, 2 стільці) розташовані на орендованій частині приміщення».

    Строк оренди робочого місця законодавством не обмежено, установлюється за домовленістю між коворкером (орендарем) і коворк-центром (орендодавцем). Мінімальний строк оренди може становити один день або навіть одну годину.

    Ціна послуги з коворкінгу визначається за узгодженням сторін. У договорі слід указати таку інформацію про орендну плату:- розмір. На практиці коворкери можуть орендувати робоче місце всього декілька годин на день. Наприклад, з 10:00 до 16:00. У такому випадку можна встановити фіксований розмір орендної плати за 1 годину користування робочим місцем;

    - періодичність і строки сплати. Орендну плату не обов’язково сплачувати щомісяця. Сторони договору самі визначають її періодичність;

    - форма (грошова, натуральна або змішана). Як правило, застосовується грошова форма оплати.На замітку! До договору оренди можна також включити умову про індексацію орендної плати (ч. 3 ст. 762 ЦК, ч. 1 ст. 284 ГК). Наприклад, можна передбачити, що орендна плата підлягає індексації залежно від індексу інфляції. Щомісячну індексацію встановлювати не обов’язково.

    Як оформити передання приміщення, офісної техніки коворкеру?

    Передання орендареві (коворкеру) частини приміщення, а також офісних меблів і техніки та повернення їх з оренди слід оформляти актами приймання-передачі. Саме з моменту прийняття приміщення в оренду обчислюється строк договору оренди (ст. 765, 795 ЦК).

    Якщо буде потрібна моя допомога, звертайтеся через кнопку зеленого кольору "Звернутися".

    При зверненні вказуйте свою е-пошту, по якій з Вами можна зв'язатися.

    ВСЬОГО НАЙКРАЩОГО!

    Кирда Вячеслав Володимирович
    9.2%

    Вітаю, Ігоре.

    Вам потрібно оформити ФОП. Це може бути 2 або 3 група оподаткуваня, але я б радив особисто обрати саме 3 групу.

    Ставка ЄП: ставка ЄП для платників податків, що обрали 3 групу платника єдиного податку з особливостями оподаткування встановлюється в розмірі 2 % доходу. Щодо договору, то він обов'язково має укладатись від імені ФОП.

    Радив би Вам чудовий сервіс за наступним посиланням, який дуже допоможе Вам правильно налаштувати свій бізнес: https://business.diia.gov.ua/search?q=%D0%BA%D0%BE...

    Оберіть в пошуку потрібну нішу по слову "Коворкінг".

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    Промський Євгеній Сергійович
    12.3%
    Промський Євгеній Сергійович год назад

    Адвокат, г. Киев, 4 года опыта

    Добрый день!

    Алгоритм следующий:

    1. Регистрация ФЛП.

    ФЛП можно зарегистрировать через Дию - самый быстрый вариант.

    КВЕДы рекомендую следующие.

    68.20 «Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна»;

    77.33 «Надання в оренду офісних машин і устаткування, у тому числі комп'ютерів».Так же можно указать дополнительные КВЕДы если, к примеру, вы будете за отдельную плату продавать посетителям чай/кофе и т.д.

    Если собираетесь готовить и продавать только кофейные напитки, смело выбирайте КВЭД 56.30 «Обслуживание напитками». Этот класс видов деятельности включает приготовление напитков и обслуживание для немедленного потребления на месте. И вы можете открыть: бар, кафе, ларёк или передвижной киоск.

    Ещё подойдёт КВЭД 56.10 «Деятельность ресторанов, оказание услуг мобильного питания». Тогда вы сможете продавать не только кофе, но и выпечку, десерты.

    Cистема налогообложения

    Если в начале вы планируете открыть небольшой коворкинг-центр, то деятельность лучше всего организовывать на едином налоге. Следующее, с чем столкнется будущий налогоплательщик - это выбор группы ЕН. Относительно данной деятельности можно выбрать 2-ю или 3-ю группу.

    Так ко второй группе единого налога - относятся ФЛП, осуществляющие хозяйственную деятельность по предоставлению услуг, в том числе бытовых, плательщикам ЕН и (или) населению, при условии, что в течение календарного года они: не нанимали сотрудников, либо количество человек, которые находятся с ними в трудовых отношениях, не более 10; объем дохода не превышает 834 размера минимальной заработной платы — 5421000 грн.

    В 3-ей группе применяются следующие ограничения: годовой доход должен составлять не более 1167 размеров минимальной заработной платы 7585500 грн; разрешено осуществлять – все виды деятельности, кроме тех, которые запрещены на ЕН.

    Также в данной деятельности следует учесть некоторые законодательные ограничения, а именно тот факт, что единоналожники могут сдавать следующие виды помещений: нежилые помещения или его часть - не более 300 кв. м. жилые помещения или его часть – не более 100 кв. м. Указанные ограничения касаются только сдаваемого метража, при этом само помещение может быть и больше. Если же таких объектов несколько, то общая площадь суммируется, эта сумма тоже не должна превышать указанных норм. Необходимо отметить, что данные ограничения касаются только сдачи в аренду, но не самого арендуемого помещения, то есть единоналожник может арендовать офис и большей площадью.

    2. Открытие банковского счета ФОП

    3. Заключение договора аренды помещения (лучше заключать на ФОП)

    4. Разработка шаблона договора с клиентом, акта приема-передачи при необхол=димости.

    При возникновении дополнительных вопросов нажимайте кнопку "Обратиться". Буду рад помочь.

    Гончаренко Константин
    10.8%
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Здравствуйте.

    На ваши вопросы отвечу следующее

    Прежде всего, чтобы вести законный бизнес, необходимо быть зарегистрированным предпринимателем (ФОП).

    КВЕДы:

    77.39

    Надання в оренду інших машин, устатковання та товарів, н.в.і.у.

    77.33

    Надання в оренду офісних машин і устатковання, у тому числі комп'ютерів

    77.29

    Прокат інших побутових виробів і предметів особистого вжитку

    96.09

    Надання інших індивідуальних послуг, н.в.і.у.

    68.20

    Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна

    93.29

    Організування інших видів відпочинку та розваг

    При таком виде деятельности для подстраховки есть два варианта -заключать договор или брать залог.

    Первый - подписание договора аренды и процент залога (например 20% стоимости товара). При такой варианте в договоре указываются данные арендатора (ФИО, адрес, телефон и т.п.) и в обеспечение рисков берется сумма залога.

    Второй - договор не подписывается, а оплачивается полная залоговая сумма, которая обеспечивает риск невозврата товара.

    Общие требования к договору:

    Наименование сторон. Предмет договора. Условия. Права и обязанности. Сроки. Условия оплаты. Ответственность. Реквизиты сторон. Подписи.

    За все неисправности вне магазина несет ответственность арендатор. За все повреждения взимается плата с залога (размер оценивает арендодатель).

    В Вашем случае подойдет договор проката/аренды.

    По договору проката наймодатель, осуществляющий предпринимательскую деятельность по передаче товара в аренду, передает или обязуется передать движимую вещь арендатору в пользование за плату на определенный срок.Договор проката является договором присоединения. Арендодатель может устанавливать типовые условия договора проката. Типовые условия договора проката не могут нарушать права нанимателей, установленных законом.

    Договор проката является публичным договором.

    Предметом договора проката является движимая вещь, используемая для удовлетворения бытовых непроизводственных нужд.

    З произведенную оплату выдается чек/квитанция.

    Персональные документы у людей в залог брать нельзя, законодательством запрещено. Можно требовать предъявления оригиналов документов для заключения договора (паспорт и идентификационный код) и снять с документов копию, которую прикрепить к договору.

    Застраховать приставки можно, но в страховой фирме бывают крупные ежемесячные платежи, которые в некоторых случаях делают данный бизнес неприбыльным. Решать Вам - страховать или нет. Можно рассматривать предложения страховых и остановиться на оптимальном. Но в любом случае необходимо внимательно читать страховой договор, чтобы в дальнейшем не было недоразумений. Так же важный момент - это страховой случай. Доказать то, что действительно произошел ситраховой случай, предусмотренный договором, на практике бывает проблематично, так как, естественно, страховая не хочет платить страховку.

    В Вашем случае оптимальный вариант "страховки" - это залоговая сумма.

    Ниже шаблон договора. Но в каждом случае составляется договор в индивидуальном порядке с учетом всех необходимых нюансов. Каждый пункт договора можно корректировать по ваши конкретные условия, которые не нарушают законодательство.

    Договір прокату

    м. ___ "___"___ 2020 р.

    ___, іменован__ надалі "Наймодавець", в особі ___, що діє на підставі ___, з одного боку, і ___, іменован__ надалі "Наймач", в особі ___, що діє на підставі ___, з іншого боку, разом іменовані "Сторони", уклали Договір прокату (далі по тексту - "Договір"):

    1. Предмет договору

    1.1. Наймодавець зобов'язується надати Наймачу за плату в тимчасове користування наступне рухоме майно: ___ (кількість, найменування й характеристики майна) у повній справності.

    1.2. Оцінна вартість майна, наданого за даним Договором прокату ___ гривень на підставі (прейскуранта; договірної, ринкової ціни, балансової вартості).

    Майно, надане за даним Договором прокату використається для ___(ціль використання майна).

    1.3. Справність предмета прокату перевірена в присутності Наймача.

    1.4. Наймодавець ознайомлює Наймача із правилами експлуатації технічно складних предметів або видає інструкцію про користування ними.

    1. Плата за прокат

    2.1. За користування майном, наданим за договором прокату Наймач сплачує Наймодавцеві орендну плату ___ у розмірі ___ відповідно до прейскуранта одноразово (- на місяць; - у день; - у тиждень).

    2.2. Форма оплати: готівкою в касу Наймодавця (або безготівковий платіж на розрахунковий рахунок Наймодавця).

    2.3. У випадку дострокового повернення майна Наймачем Наймодавець повертає йому відповідну частину отриманої орендної плати, обчислюючи її від дня, що випливає за вдень фактичного повернення майна.

    1. Строки виконання зобов’язань

    3.1. Зазначене в п. 1.1 даного Договору прокату майно повинне бути передане Наймачу по акту прийому-передачі протягом ___ від дня підписання Договору.

    3.2. Наймач сплачує орендну плату в наступний термін: ___.

    3.3. Термін дії Договору:

    початок ___;

    закінчення ___.

    Термін дії Договору прокату не може перевищувати одного року.

    3.4. Наймач вправі відмовитися від Договору прокату в будь-який час, письмово попередивши про свій намір Наймодавця не менш чим за ___ днів.

    1. Зобов’язання сторін

    4.1. Наймодавець зобов'язаний у присутності Наймача перевірити справність наданого за договором прокату майна, а також ознайомити Наймача із правилами експлуатації майна або видати йому письмові інструкції про користування цим майном.

    4.2. При виявленні недоліків наданого в прокат майна, повністю або частково перешкоджаючому користуванню ним, Наймодавець зобов'язаний в ___- денний строк (але не більш ніж в ___) від дня заяви Наймача про недоліки безоплатно усунути недоліки майна на місці або зробити заміну даного майна іншим аналогічним майном, що перебуває в належному стані.

    4.3. Якщо недоліки майна з'явилися внаслідок порушення Наймачем правил експлуатації та утримання майна, Наймач оплачує Наймодавцю вартість ремонту й транспортування майна.

    4.4. Капітальний і поточний ремонт майна, зданого в оренду за договором прокату, є обов'язком Наймодавця.

    1. Дія непереборної сили

    5.1. Жодна із сторін не несе відповідальності перед іншою стороною за невиконання зобов'язань за цим Договором прокату, обумовлене обставинами, що виникли незалежно від волі й бажання сторін і які не можна передбачати або уникнути, включаючи оголошену або фактичну війну, громадянські хвилювання, епідемії, блокаду, ембарго, землетрусу, повені, пожежі й інші стихійні лиха.

    5.2. Сторона, що не виконує свого зобов'язання, повинна дати повідомлення іншій стороні про перешкоду і її вплив на виконання зобов'язань за договором.

    5.3. Якщо обставини непереборної сили діють протягом ___ послідовних місяців і не виявляють ознак припинення, даний Договір може бути розірваним Наймачем і Наймодавцем шляхом направлення повідомлення іншій стороні.

    1. Порядок вирішення спорів

    6.1. Всі суперечки або розбіжності, що виникають між сторонами за даним Договором або у зв'язку з ним, вирішуються шляхом переговорів між сторонами.

    6.2. У випадку неможливості вирішення розбіжностей шляхом переговорів вони підлягають розгляду в суді у встановленому законодавством порядку.

    1. Порядок зміни і доповнень договору

    7.1. Будь-які зміни й доповнення до даного Договору прокату мають силу тільки в тому випадку, якщо вони оформлені в письмовому вигляді і підписані обома сторонами.

    7.2. На вимогу Наймодавця Договір прокату може бути достроково розірваним судом у випадках, коли Наймач:

    користується майном з істотним порушенням умов договору або призначення майна або з кількаразовими порушеннями;

    істотно погіршує майно;

    більше ___ раз підряд після закінчення встановленого даним Договором строку платежу не вносить орендну плату.

    Наймодавець вправі вимагати дострокового розірвання Договору тільки після направлення Наймачу письмового попередження про необхідність виконання ним зобов'язання в розумний строк.

    7.3. На вимогу Наймодавця договір оренди може бути достроково розірвано судом у випадках, коли:

    Наймодавець не надає майно в користування Наймачу або створює перешкоди користування майном відповідно до умов Договору або призначенням майна;

    передане Наймачу майно має недоліки, які перешкоджають користуванню ним, і які не були оговорені Наймодавцем при укладанні Договору, не були заздалегідь відомі Наймачу і не повинні були бути виявлені Наймачем під час огляду майна або перевірки його справності при укладанні Договору;

    Наймодавець не робить капітальний ремонт, що є його обов'язком, майна в розумний термін;

    майно в силу обставин, за які Наймач не відповідає, виявиться в стані, не придатному для використання.

    1. Інші умови

    8.1. Даний Договір складений у двох екземплярах, що мають однакову юридичну силу, по одному екземплярові для кожної із сторін.

    8.2. Здача в суборенду майна, наданого Наймачу за договором прокату, передача ним своїх прав і обов'язків за договором прокату іншій особі, надання цього майна в безплатне користування, заставу орендних прав і внесення їх як майновий внесок у господарські товариства і або пайовий внесок у виробничі кооперативи не допускаються.

    8.3. До договору додаються:

    ___

    ___

    ___

    1. Адреси і реквізити сторін

    ---

    Вам необходимо рассмотреть возможность открытия ФОП для себя это можно сделать несколькими способами:

    Вы можете отослать заявление регистратору по почте ценным письмом с описью вложения.

    Предварительно у нотариуса удостоверить подпись на заявлении.

    Также и с налоговой. В течении 10 дней с момента регистрации на адрес своей налоговой по прописке отослать Заявление на упрощённую систему, если выбрали 3-ю группу, и до конца месяца, если выбрали 2-ю. Тогда упрощенка пойдет со дня вашей регистрации.

    Вот ссылочки на формы заявлений:

    1) заява про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем (форма 10 затверджена наказом Мін’юсту України від 18.11.2016 р. № 3268/5);

    2) заява про обрання фізичною особою спрощеної системи оподаткування, форму якої затверджено наказом Мінфіну України від 20.12.2011 р. № 1675

    Отправлять отчёты в налоговую можно через Электронный кабинет плательщика. Для этого нужна будет ЭЦП (Электронная цифровая подпись), созданная в любом Центре сертификации ключей.

    Возможен ещё вариант с доверенностью, уполномочить кого-то в вашем городе, где прописаны.

    Что касается Книги учёта, да, действительно, ее можно не регистрировать пока, НО, в течение 3-х месяцев после окончания карантина ее нужно подать на регистрацию в налоговую. Но данные можно вести в любом удобном для Вас виде ( на бумаге или электронном формате)

    Регистрацию можно пройти онлайн на сайте електронных сервисов Министерства Юстиции Украины или на портале электронных гос услуг - Дия , или воспользоваться сервисом iGOV

    Можно временно проводить деятельность без ФОП.

    Щодо суми штрафу повідомляю:

    Кваліфікація зазначеного правопорушення підпадає під норми ст. 164 Кодексу про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 р № 8073-X.

    Зазначена стаття передбачає накладання штрафу від однієї тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (тобто в сумі від 17000 грн. До 34000 грн.) З конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення, або без такої у разі провадження господарської діяльності без:

    • державної реєстрації як суб’єкта господарювання;
    • отримання ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка підлягає ліцензуванню відповідно до закону, чи здійснення таких видів господарської діяльності з порушенням умов ліцензування;
    • отримання дозволу, іншого документа дозвільного характеру, якщо його одержання передбачене законом (крім випадків застосування принципу мовчазної згоди).

    У той же час такі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або пов’язані з отриманням доходу у великих розмірах, тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до п’яти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (т. е. в сумі від 34000 грн. до 85000 грн.) з конфіскацією виготовленої продукції, знарядь виробництва, сировини і грошей, одержаних внаслідок вчинення цього адміністративного правопорушення. Під отриманням доходу у великих розмірах для цілей зазначеної статті розуміється отримання доходу в сумі від однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    При цьому, випадки притягнення до відповідальності особи – зовсім не рідкість. До відповідальності можуть залучити і перукаря, який веде діяльність без реєстрації, і незаконного торговця, і перевізника, який везе чужий вантаж на своєму автомобілі. При цьому, в ряді випадків, фактичні обставини, які супроводжували виявлення такої діяльності не дозволяють довести відсутність в ній систематичності і підприємницького характеру.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України