Задайте вопрос юристу

836 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Гражданское право, 31 января 2023, вопрос №79757 250₴

Ремонт дитячого садка (3роки). Діти без дошкільного виховання

До кого звернутися з прискоренням ремонту, як змусити відповідні органи діяти?
Наразі ремонт заморожено, проте садок опалюється бо кабінети керівників знаходяться в ньому

Ответы юристов (9)

    Гуща Юрій Миколайович
    Гуща Юрій Миколайович год назад

    Юрист, г. Чернигов, 10 лет опыта

    Вітаю.

    Звернутися до відповідного управління освіти, виконавчого органу відповідної місцевої ради щодо надання інформації про об’єктивні причини описаного питання. А далі аналізувати відповідь.

    Айвазян Юрий Климентьевич
    20%
    Айвазян Юрий Климентьевич год назад

    Адвокат, г. Николаев, 32 года опыта

    Общаться в чате

    Доброго дня, Катерина!

    Хотілось би знати, яка форма власності у дітсадка або принаймні кому він підпорядкований, задля того, аби зрозуміти, хто саме винен у біздіяльносіті? В принципі, якщо це комунальна власніть, то відповідапти повинен місцевий відділ освіти та виконавчий орган влади, яки спрмовує кошти з бюджету.

    Зверніться до мене персонально, аби я міг отримати від Вас потрібну інформацію. Готовий допомогти!

    Для того треба лише натиснути кнопку "звернутись" біля мого профілю.

    Кирда Вячеслав Володимирович
    20%

    Вітаю, Катерино!

    Насправді є багато важелів впливу у даному випадку. Але виходячи із невеликої кількості ввідних даних, які Ви надали, можу Вам запропонувати звернутись до наступних органів із відповідними скаргами:

    1. Засновник закладу дошкільної освіти. Не знаю назви Вашого ЗДО, а тому не можу сказати контакти засновника. Так, ремонт робиться саме через засновника, але все одно подати колективне звернення буде доречним.

    2. Обласний департамент (управління) освіти і науки.

    3. Територіальний орган ЦОВВ із забезпечення якості освіти на відповідній території.

    4. Міністерство освіти і науки України.

    ПРОІНФОРМУЙТЕ ПРО НАЗВУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ПОТІМ Я ЗМОЖУ ВАМ НАДАТИ КОНКРЕТНІ КОНТАКТИ ДЛЯ ЗВЕРНЕНЬ.

    КРАЩЕ ПОДАВАТИ САМЕ КОЛЕКТИВНІ ЗВЕРНЕННЯ.

    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про звернення громадян

    (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1996, № 47, ст.256)

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...

    Стаття 5. Вимоги до звернення

    Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

    Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).

    Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 цього Закону.

    Звернення може бути усним чи письмовим.

    Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні "гарячі лінії" та записується (реєструється) посадовою особою.

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

    Звернення про надання безоплатної правової допомоги розглядаються в порядку, встановленому законом, що регулює надання безоплатної правової допомоги.

    Всього доброго! Якщо Ви хочете поспілкуватись індивідуально і випрацювати алгоритм дій, натискайте зелену кнопку Звернутися/Обратиться нижче фото! Буду радий допомогти.

    Адвокат Евгений Александрович
    20%
    Адвокат Евгений Александрович год назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Доброго дня, Катерина!

    РЕКОМЕНДУЮ ВАМ ПОДАТИ КОЛЕКТИВНІ ЗАЯВИ ДО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЦЕВОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, ДО СИСТЕМИ ЯКИХ ВІДНОСЯТЬСЯ ДОШКІЛЬНІ УЧБОВІ ЗАКЛАДИ - ДИТЯЧІ САДКИ.

    Контакти МОН під час воєнного стану | Міністерство освіти і науки України (mon.gov.ua)

    Директорат дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти

    Дошкільна освіта

    Провідний спеціаліст

    044-481-32-00, domon@mon.gov.ua

    Для звернення громадян:

    ez@mon.gov.ua

    (044) 481-47-57

    (044) 481-47-65

    (044) 481-47-95

    Згідно зі ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, які зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк (ст.40). Основним правовим актом, що регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України такого права, є Закон України “Про звернення громадян”.

    Вимоги до звернення

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

    Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне). Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Електронне звернення має відповідати всім вимогам письмового звернення, у тому числі містити підпис заявника (заявників) крім електронного цифрового підпису. Отже, електронне звернення може бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи фотографії (у тому числі із відображенням підпису заявника) та надіслано з використанням мережі Інтернет.

    Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніше як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 Закону України “Про звернення громадян”.

    Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов’язковому прийняттю та розгляду (ст.7). Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.

    Такий вид звернення як скарга на рішення певного органу або посадової особи має бути подана до органу або посадової особи вищого рівня протягом року з моменту прийняття рішення, яке оскаржується, але в жодному разі не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина, який звертається зі скаргою, з таким рішенням.

    Пам’ятайте! Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення:

    • письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;
    • звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;
    • повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;
    • звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;
    • звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку.

    Термін розгляду звернення

    Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

    На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну (ст.20).Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

    Права громадянина щодо розгляду заяви або скарги

    Згідно зі статтею 18 Закону України “Про звернення громадян” громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, має право:

    • особисто викласти свої аргументи тій особі, яка перевіряла заяву або скаргу;
    • брати участь у перевірці заяви або скарги;
    • ознайомлюватись із матеріалами такої перевірки;
    • подавати додаткові матеріали або вимагати запиту таких матеріалів органом, який розглядає заяву або скаргу;
    • бути присутнім при розгляді заяви або скарги;
    • користуватись послугами адвоката або іншого представника, якщо його повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства;
    • одержати письмову відповідь про результати розгляду поданої заяви або скарги;
    • висловлювати усно або письмово прохання щодо дотримання таємниці розгляду заяви або скарги і вимагати виконання такого прохання;
    • вимагати відшкодування збитків, які були заподіяні внаслідок порушення встановленого порядку розгляду звернень.

    Відповідальність громадян при поданні звернень

    Пам’ятайте! Подання громадянином звернення, яке містить наклеп і образи, дискредитацію органів державної влади, органів місцевого самоврядування, та їхніх посадових осіб, заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі та інших дій, тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством (ст.26).

    Як правильно оформити звернення

    Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:

    • Кому адресується звернення (наприклад: Голові Держпраці, ПІБ керівника)
    • Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).
    • Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)

    Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:

    • вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;
    • мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;
    • результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;
    • далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;
    • письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.
    • для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.

    У разі наявності запитань звертайтеся через кнопку "Звернутися".

    Всього доброго!

    Мєньков Андрій Васильович

    Доброго дня Катерина.

    Зазвичай дошкільні навчальні заклади знаходяться у віданні структурного підрозділу з питань у т.ч. дошкільної освіти виконкому місцевої ради. Туди треба звернутися із запитом про надання публічної інформації. Запит саме так має називатись і протягом 5 робочих днів отримаєте відповідь стосовно запланованих строків, виділених коштів на ремонт дитячого садочку.

    Письмовий запит подається в довільній формі.

    Запит на інформацію має містити:

    1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

    2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

    3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

    Ці питання врегульовані Законом України "Про доступ до публічної інформації" (статті 19, 20) https://ips.ligazakon.net/document/view/T112939?an...

    За порушення строків або ненадання відповіді встановлена адміністративна відповідальність для посадових осіб у вигляді штрафу від 425 до 850 грн (стаття 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення).

    Якщо звернення буде оформлено інакше, наприклад як лист чи заява, тоді його розгляуть відповідно до вимог ЗАкону України "Про звернення громадян". Строк на відповідь до 30 днів.

    Корнійчук Євген Іванович

    Доброго дня. У вашому випадку Ви можете написати

    1. коллективне звернення до міської ради з вашими вимогами.

    2. Скаргу до Міністерство освіти і Науки України.

    Для звернення громадян ez@mon.gov.ua, телефони (044) 481-47-57 (044) 481-47-65 (044) 481-47-95Для запитів на інформацію informzapyt@mon.gov.ua

    Якщо я допоміг вирішити ваше питання ставте ✅ біля фото підтримайте лайком залиште відгук.

    Для детальної консультації натискайте кнопку звернутися.

    Крикун Сергій  Павлович
    20%
    Крикун Сергій Павлович год назад

    Юрист, г. Днепр, 30 лет опыта

    Закон України " Про місцеве самоврядування в Україні" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%...):

    "Стаття 29. Повноваження щодо управління комунальною власністю

    До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать:

    а) власні (самоврядні) повноваження:

    1) управління в межах, визначених радою, майном, що належить до комунальної власності відповідних територіальних громад;...

    3) заслуховування звітів про роботу керівників підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідних територіальних громад;...

    Стаття 32. Повноваження у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, молодіжної політики, фізкультури і спорту, утвердження української національної та громадянської ідентичності

    До відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать:

    а) власні (самоврядні) повноваження:

    1) управління закладами освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту, оздоровчими закладами, молодіжними центрами, які належать територіальним громадам або передані їм, молодіжними підлітковими закладами за місцем проживання, організація їх матеріально-технічного та фінансового забезпечення;

    2) забезпечення здобуття повної загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти у державних і комунальних закладах освіти, створення необхідних умов для виховання дітей та молоді, розвитку їхніх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, продуктивної праці учнів, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних закладів освіти, дитячих, молодіжних та науково-просвітницьких громадських об’єднань, молодіжних центрів;..".

    Закон України " Про звернення громадян" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/393/96-%D0%B2%...):

    "Стаття 3. Основні терміни, що вживаються в цьому Законі

    Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

    Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.

    Заява (клопотання) - звернення громадян із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.

    Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб...

    Стаття 5. Вимоги до звернення

    Звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань...

    Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

    У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

    Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону...".

    ---

    Доброго вечора, Катерино! Вважає за належне подати на ім'я керівнкиа (голови) місцевого (в управлінні якого знаходиться дитсадок) виконкому територіальної громади колективну (з визначенням представника колективу) заяву (під реєстрацію її вручення на вашому примірнику) про ситуацію, витрачання коштів громади на "обігрів" керівництва дитсадка з вимогою закінвченняйого ремонту та відновлення діяльності.

    Гончаренко Константин
    20%
    Гончаренко Константин год назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Доброго дня!

    ВАМ НЕОБХІДНО ПОДАТИ КОЛЕКТИВНІ І ОСОБИСТІ ЗАЯВИ ДО УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ МІСЦЕВОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ, МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ, ДО СИСТЕМИ ЯКИХ ВІДНОСЯТЬСЯ ДОШКІЛЬНІ УЧБОВІ ЗАКЛАДИ.

    КРАЩЕ ПОДАВАТИ ЧЕРЕЗ УРЯДОВИЙ КОНТАКТ -ЦЕНТР 15-45 , або через портал письмово, онлайн завантажити.

    З повагою,

    Костянтин Гончаренко

    Пуха Наталія ТендерОк

    Доброго Дня

    Щодо Вашого питанням

    Звертайтесь з усними та письмовими зверненнями та колективними скаргами до Територіальної Державної адміністрації та Управління освіти державної адміністрації також повідомте Міністерство освіти.

    Успіхів


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України