Начните консультацию с юристом онлайн
Вітаю!
Наше підприємство 08 січня 2025 року відправило офіційний лист на електронну адресу Міністерства оборони. Лист був підписаний керівником власноруч та скріплений печаткою підприємства. Проте згодом нам стало відомо, що лист не був зареєстрований у Міністерстві оборони через відсутність електронного підпису.
Чи є така відмова правомірною? На яких нормативно-правових актах ґрунтується вимога про електронний підпис у даному випадку?
Будемо вдячні за роз'яснення.
Похожие вопросы
Кодексы Україна
Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс УкраїниНовое в блогах Юристи.UA
Ответы юристов (6)
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеДоброго дня!
Постанова КМУ №560 про ПОРЯДОК бронювання військовозобов’язаних під час воєнного стану засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг:
17. Формування списку засобами Порталу Дія завершується накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису керівника державного органу, підприємства, установи або уповноваженої ним особи
З повагою, адвокат Айвазян.
це було звернення, воно не стосувалось бронювання
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеІснує один нормативно-правовий акт, який регулює питання звернення і це Закон України "Про звернення громадян".
Згідно статті 5 Закону:
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Дякую! Бо вони вже зовсім знахабніли й встановлюють свої правила.
Адвокат, г. Николаев, 33 года опыта
Общаться в чатеПрошу! Є таке.
Юрію Климентійовичу, ще питання.
Якщо вони знову відмовляють у реєстрації, посилаючись на постанову КМУ № 55, через відсутність кваліфікованого електронного підпису в електронному документі, то як ця вимога стосується приватного підприємства, яке не підпорядковується ні органам виконавчої влади, ні органам місцевого самоврядування? Це виглядає як некомпетентність, недбалість або перевищення наданих повноважень?
До кого можна звернутися, щоб виправити ситуацію?