Задайте вопрос юристу

835 юриста готовы ответить сейчас

Ответ за ~15 минут

Задать вопрос на сайте

Семейное право, 02 мая 2020, вопрос №18473 150₴

Вступление в брак с иностранцем.

Какие документы нужны? Какие условия нахождения в Украине до него будуь? На каких условиях он сможет оформляться на работу? Сейчас у него вид на жительство по работе.

Ответы юристов (7)

    Савченко Олександр
    Савченко Олександр 4 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Доброго дня.

    Закон України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2398-17#n112):

    Стаття 14. Державна реєстрація шлюбу

    1. Для державної реєстрації шлюбу жінкою та чоловіком особисто подається заява до органу державної реєстрації актів цивільного стану за їх вибором. Особи, які подали заяву про державну реєстрацію шлюбу, вважаються нареченими.

    Якщо жінка та/або чоловік не можуть через поважну причину особисто подати заяву про реєстрацію шлюбу, таку заяву, нотаріально засвідчену, можуть подати їх представники. Повноваження представника повинні бути нотаріально засвідчені.

    2. Повторний шлюб реєструється органом державної реєстрації актів цивільного стану за умови пред'явлення особами, які раніше перебували в шлюбі, документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу.

    3. Орган державної реєстрації актів цивільного стану, що прийняв заяву про реєстрацію шлюбу, зобов'язаний ознайомити наречених з умовами і порядком державної реєстрації шлюбу, їхніми правами та обов'язками як майбутніх подружжя і батьків, обов'язком повідомити один одному про стан свого здоров'я, попередити наречених про відповідальність за приховання відомостей про наявність перешкод для державної реєстрації шлюбу.

    4. Державна реєстрація шлюбу проводиться після закінчення одного місяця з дня подання нареченими заяви про державну реєстрацію шлюбу.

    За наявності поважної причини і з дозволу керівника органу державної реєстрації актів цивільного стану державна реєстрація шлюбу проводиться до закінчення зазначеного строку.

    5. У разі вагітності нареченої, народження нею дитини та якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, державна реєстрація шлюбу проводиться в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця.

    6. Якщо є відомості про наявність перешкод для державної реєстрації шлюбу, керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану може відкласти таку реєстрацію, але не більш як на три місяці.

    7. Якщо наречені не з'явилися для проведення державної реєстрації шлюбу і не повідомили про причину неявки протягом трьох місяців з дня подання відповідної заяви, заява втрачає чинність.

    Якщо наречені не можуть з'явитися з поважної причини для проведення державної реєстрації шлюбу у встановлений день, строк такої реєстрації переноситься за їх письмовою заявою на інший день. У такому разі строк перенесення реєстрації шлюбу не може перевищувати одного року від дня подання відповідної заяви.

    8. Державна реєстрація шлюбу проводиться у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану.

    За заявою наречених державна реєстрація шлюбу може проводитися за місцем їх проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважної причини прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

    9. Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого з пред'явленням для посвідчення їх особи і віку паспортів громадянина України або паспортних документів іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства. Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.

    11. Свідоцтво про державну реєстрацію шлюбу видається кожному із подружжя.

    ПРАВИЛА державної реєстрації актів цивільного стану в Україні (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0719-00):

    2. Державна реєстрація шлюбу

    1. Для державної реєстрації шлюбу жінкою та чоловіком особисто подається заява про державну реєстрацію шлюбу (додаток 7) до органу державної реєстрації актів цивільного стану за їх вибором.

    Якщо жінка і (або) чоловік не можуть через поважні причини особисто подати заяву про державну реєстрацію шлюбу до органу державної реєстрації актів цивільного стану, таку заяву, справжність підпису(ів) на якій засвідчено нотаріально, можуть подати їх представники. Повноваження представника мають ґрунтуватися на нотаріально посвідченій довіреності.

    2. При поданні заяви про державну реєстрацію шлюбу жінка та чоловік пред'являють на посвідчення своєї особи паспорт або паспортний документ.

    Заяви про державну реєстрацію шлюбу від громадян України, які постійно проживають за кордоном, приймаються за паспортом громадянина України для виїзду за кордон.

    Заяви про державну реєстрацію шлюбу в органах державної реєстрації актів цивільного стану України громадян України, які тимчасово перебувають за кордоном, приймаються при пред'явленні паспорта громадянина України.

    Заяви громадян України, які оформили виїзд на постійне місце проживання до іншої країни, але ще не виїхали за кордон, приймаються відділами державної реєстрації актів цивільного стану на підставі паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

    3. Особи, які відбувають у закордонне плавання і мають посвідчення особи моряка, при поданні заяви про державну реєстрацію шлюбу повинні пред'явити до органу державної реєстрації актів цивільного стану паспорт громадянина України.

    4. Іноземці та особи без громадянства для державної реєстрації шлюбу в Україні повинні пред'явити паспортний документ або документ, що посвідчує особу без громадянства заявника, та посвідку на постійне чи тимчасове проживання або інший документ, що підтверджує законність перебування іноземця чи особи без громадянства на території України.

    У разі пред’явлення посвідки на постійне чи тимчасове проживання орган державної реєстрації актів цивільного стану здійснює її перевірку за допомогою сервісу Державної міграційної служби України згідно з відомостями про недійсні документи.

    Іноземець або особа без громадянства під час подання заяви про державну реєстрацію шлюбу попереджається про необхідність у випадках, передбачених цими Правилами, підтвердження територіальним органом Державної міграційної служби України законності його перебування на території України на день державної реєстрації шлюбу, про що робиться відповідний запис у заяві про державну реєстрацію шлюбу, який скріплюється його підписом.

    Орган державної реєстрації актів цивільного стану направляє запит до територіального органу Державної міграційної служби України про перевірку законності перебування іноземця або особи без громадянства на території України на день державної реєстрації шлюбу у разі:

    відсутності у іноземця чи особи без громадянства посвідки на постійне чи тимчасове проживання;

    відсутності на останній вільній сторінці паспортного документа іноземця, документа, що посвідчує особу без громадянства, відмітки про отримання посвідки на постійне проживання;

    якщо посвідка на постійне або тимчасове проживання іноземця чи особи без громадянства видана територіальними органами чи підрозділами Державної міграційної служби України в Автономній Республіці Крим з 20 лютого 2014 року або на тимчасово окупованих територіях Донецької, Луганської областей з 01 березня 2014 року.

    Запит направляється невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня подання заяви про державну реєстрацію шлюбу за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

    У запиті зазначаються дата подання заяви про державну реєстрацію шлюбу та дата державної реєстрації шлюбу, призначена органом державної реєстрації актів цивільного стану.

    До запиту додаються копії необхідних для перевірки сторінок паспортного документа іноземця або документа, що посвідчує особу без громадянства, та їх переклад.

    Територіальний орган Державної міграційної служби України у день отримання запиту або не пізніше наступного робочого дня за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку повідомляє відповідний орган державної реєстрації актів цивільного стану про результати перевірки законності перебування іноземця або особи без громадянства на території України.

    Якщо до призначеної органом державної реєстрації актів цивільного стану дати державної реєстрації шлюбу більше ніж 10 календарних днів, результати перевірки повідомляються не пізніше ніж за 7 календарних днів до дня державної реєстрації шлюбу.

    5. Особи, які раніше перебували в шлюбі, можуть зареєструвати повторний шлюб за умови пред'явлення документів, що підтверджують припинення попереднього шлюбу або визнання шлюбу недійсним (свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, про визнання шлюбу недійсним, яке набрало законної сили, свідоцтво про смерть одного з подружжя, висновок відділу державної реєстрації актів цивільного стану про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним тощо).

    Документи про підтвердження припинення попереднього шлюбу, які передбачені законодавством іноземної держави та видані компетентним органом, повинні бути відповідним чином легалізовані, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.

    У заяві про державну реєстрацію шлюбу, а також у графі "Для відміток" актового запису про шлюб зазначається документ, що підтверджує припинення попереднього шлюбу (дата складання та номер актового запису про розірвання шлюбу (смерті), найменування органу державної реєстрації актів цивільного стану, який зареєстрував ці акти; назва суду та дата постановлення судового рішення про розірвання шлюбу, визнання шлюбу недійсним, номер справи; найменування відділу державної реєстрації актів цивільного стану та дата складання висновку про анулювання актового запису про шлюб, який є недійсним).

    6. У разі необхідності підтвердження сімейного стану з метою реєстрації шлюбу в іншій державі громадяни України та особи без громадянства, які проживають в Україні, та громадяни України, які проживають за кордоном, подають заяву, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідченою, у тому числі дипломатичним представництвом чи консульською установою України, у якій особа повідомляє про себе, що вона ніколи не перебувала у шлюбі, або про те, що вона раніше перебувала у шлюбі, але зараз її шлюб припинено, та належним чином легалізовану, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.

    7. Якщо документи громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які є підставою для державної реєстрації шлюбу, складені іноземною мовою, до них обов'язково додається переклад тексту на українську мову, вірність якого засвідчується дипломатичним представництвом або консульською установою України, посольством (консульством) держави, громадянином якої є іноземець (країни постійного проживання особи без громадянства), Міністерством закордонних справ, іншим відповідним органом цієї держави або нотаріусом.

    Якщо до органів державної реєстрації актів цивільного стану подається переклад документів, вірність якого засвідчено згідно із законодавством іноземної держави, у якій їх видано, то він повинен бути легалізований у встановленому порядку.

    Переклади всіх вищезазначених документів залишаються у справах відділу державної реєстрації актів цивільного стану, який прийняв заяву про державну реєстрацію шлюбу та зареєстрував шлюб.

    8. Орган державної реєстрації актів цивільного стану, що прийняв заяву про державну реєстрацію шлюбу, зобов'язаний ознайомити наречених з умовами і порядком державної реєстрації шлюбу, їхніми правами та обов'язками як майбутніх подружжя і батьків, обов'язком повідомити один одному про стан свого здоров'я, попередити наречених про відповідальність за приховання відомостей про наявність перешкод для державної реєстрації шлюбу.

    У графі «Для відміток» актового запису про шлюб зазначається: «Особи попереджені про правові наслідки недійсності шлюбу у разі повідомлення завідомо неправдивих даних щодо свого сімейного стану» та проставляються підписи наречених.

    Орган державної реєстрації актів цивільного стану під час приймання заяви про державну реєстрацію шлюбу інформує наречених про можливість здійснення медичного обстеження та за їх бажанням видає направлення за зразком, затвердженим Міністерством охорони здоров'я.

    Про видачу направлення або про відмову наречених від його отримання працівниками органу державної реєстрації актів цивільного стану робиться відповідний запис у заяві про державну реєстрацію шлюбу та в графі "Для відміток" актового запису про шлюб, який скріплюється підписами наречених.

    9. За погодженням з нареченими орган державної реєстрації актів цивільного стану призначає день і час державної реєстрації шлюбу з додержанням вимог, передбачених статтею 32 Сімейного кодексу України.

    Державна реєстрація шлюбу проводиться органами державної реєстрації актів цивільного стану після закінчення одного місяця з дня подання нареченими заяви про державну реєстрацію шлюбу.

    За наявності поважної причини і з дозволу керівника органу державної реєстрації актів цивільного стану державна реєстрація шлюбу проводиться до закінчення зазначеного строку на підставі спільної заяви наречених та документів, які підтверджують наявність поважної причини.

    У разі вагітності нареченої, народження нею дитини та якщо є безпосередня загроза для життя нареченої або нареченого, за наявності документів, що підтверджують викладені факти, державна реєстрація шлюбу проводиться в день подання відповідної заяви або у будь-який інший день за бажанням наречених протягом одного місяця.

    10. Якщо є відомості про наявність перешкод для державної реєстрації шлюбу, керівник органу державної реєстрації актів цивільного стану може відкласти таку реєстрацію, але не більш як на три місяці.

    Про відстрочку державної реєстрації шлюбу повідомляються наречені.

    Рішення про таке відкладення державної реєстрації шлюбу може бути оскаржене в судовому порядку.

    Орган державної реєстрації актів цивільного стану може на прохання зацікавлених осіб або зі своєї ініціативи провести необхідну перевірку. За наявності передбачених законодавством перешкод для державної реєстрації шлюбу орган державної реєстрації актів цивільного стану відмовляє в його реєстрації і повинен викласти причину такої відмови в письмовій формі. Якщо відомості про такі перешкоди не дістануть підтвердження, державна реєстрація шлюбу проводиться на загальних підставах.

    11. Якщо наречені не можуть з'явитися з поважної причини для проведення державної реєстрації шлюбу у встановлений день, строк такої реєстрації переноситься за їх письмовою заявою на інший день, про що робиться відповідна відмітка на заяві про державну реєстрацію шлюбу та в журналі обліку заяв про шлюб.

    У такому разі строк перенесення державної реєстрації шлюбу не може перевищувати одного року від дня подання відповідної заяви.

    12. Якщо наречені не з'явилися для проведення державної реєстрації шлюбу і не повідомили про причину неявки протягом трьох місяців з дня подання відповідної заяви, заява втрачає чинність.

    13. Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченої та нареченого.

    Державна реєстрація шлюбу через представника не допускається.

    14. Державна реєстрація шлюбу проводиться у приміщенні органу державної реєстрації актів цивільного стану.

    За заявою наречених державна реєстрація шлюбу може проводитися за місцем їх проживання, за місцем надання стаціонарної медичної допомоги або в іншому місці, якщо вони не можуть з поважної причини прибути до органу державної реєстрації актів цивільного стану.

    У цих випадках наявність поважної причини необхідно підтвердити документально.

    Про державну реєстрацію шлюбу в лікарні, удома або в іншому відповідному місці, а також про документ, що підтверджує наявність поважної причини, зазначається в графі "Для відміток" актового запису про шлюб.

    15. За заявою наречених державна реєстрація шлюбу проводиться в урочистій обстановці. Про таке бажання наречені зазначають у заяві про державну реєстрацію шлюбу.

    16. Державна реєстрація шлюбу з особою, якій відповідно до Сімейного кодексу України знижено шлюбний вік, проводиться на загальних підставах.

    У цьому випадку особа, яка не досягла шлюбного віку, при поданні заяви про державну реєстрацію шлюбу пред'являє паспорт або паспортний документ та копію рішення суду про надання права на шлюб.

    У такому випадку в графі "Для відміток" актового запису про шлюб зазначаються назва суду, яким постановлене дане рішення, номер та дата його постановлення.

    17. Факт реєстрації шлюбу на судні засвідчується актом, який складається капітаном судна в присутності двох свідків та підлягає поданню до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для отримання свідоцтва про шлюб.

    У цьому випадку відділом державної реєстрації актів цивільного стану за спільною заявою подружжя про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми та на підставі акта, складеного капітаном судна, у присутності обох з подружжя складається актовий запис про шлюб, який включається до книги поновлених актових записів цивільного стану за поточний рік.

    В актовому записі про шлюб проставляються підписи осіб, які зареєстрували шлюб, а також дані їх паспортів або паспортних документів, а у графі "Для відміток" зазначаються підстави його складання: місце, дата складання акта, а також прізвище посадової особи, яка його склала.

    На підставі складеного актового запису про шлюб у день державної реєстрації відділом державної реєстрації актів цивільного стану видається свідоцтво про шлюб із штампом "Поновлено".

    У таких випадках у графі "Для відміток" актового запису та у графі "Зареєстрували шлюб" свідоцтва про шлюб дата державної реєстрації шлюбу зазначається відповідно до дати складання акта капітаном судна.

    Якщо на день звернення до відділу державної реєстрації актів цивільного стану одна з осіб, з якою було зареєстровано шлюб на судні, померла, то друга особа має право звернутися до суду із заявою про встановлення факту реєстрації шлюбу.

    У цьому разі державна реєстрація шлюбу проводиться у відділі державної реєстрації актів цивільного стану на підставі копії рішення суду про встановлення факту реєстрації шлюбу.

    18. Державна реєстрація шлюбу із засудженими, які відбувають покарання в установах виконання покарань, проводиться відділом державної реєстрації актів цивільного стану за місцезнаходженням цієї установи на загальних підставах, передбачених законодавством України.

    19. Адміністрація установи виконання покарань забезпечує засуджену особу бланком заяви про державну реєстрацію шлюбу встановленої форми. Після заповнення засудженим тієї частини заяви, яка стосується його, начальник установи виконання покарань звіряє вказані в заяві відомості з паспортом або паспортним документом, який міститься в особовій справі засудженого, засвідчує справжність його підпису відповідно до статті 78 Закону України "Про нотаріат" та направляє цю заяву особі, з якою засуджений бажає зареєструвати шлюб. Одночасно цій особі повідомляються найменування та адреса відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцезнаходженням установи виконання покарань, у якому може бути проведена державна реєстрація шлюбу.

    При погодженні на державну реєстрацію шлюбу із засудженим особа заповнює отриману заяву в тій частині, що стосується її, у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцезнаходженням установи виконання покарань.

    Якщо особа, яка погодилась на державну реєстрацію шлюбу із засудженим, не може через поважні причини особисто подати отриману заяву про державну реєстрацію шлюбу до відділу державної реєстрації актів цивільного стану за місцезнаходженням установи виконання покарань, заяву засудженого та заяву з відомостями про себе, справжність підпису на якій має бути нотаріально засвідчено, особа надсилає поштою до цього відділу.

    20. Відділ державної реєстрації актів цивільного стану, який отримав заяву (заяви) про державну реєстрацію шлюбу, призначає дату та час державної реєстрації шлюбу, про що заздалегідь повідомляє наречених, а також адміністрацію установи виконання покарань, у якій утримується засуджена особа, яка бажає зареєструвати шлюб.

    21. Державна реєстрація шлюбу проводиться у присутності нареченого та нареченої у приміщенні, визначеному адміністрацією установи виконання покарань.

    22. Державна реєстрація шлюбу з особами, щодо яких застосовано запобіжний захід у вигляді тримання під вартою, здійснюється відділом державної реєстрації актів цивільного стану в слідчих ізоляторах лише з письмового дозволу органу досудового розслідування, суду (судді), у провадженні яких знаходиться справа, у тому самому порядку і за тими самими правилами, які встановлені для державної реєстрації шлюбу в установах виконання покарань.

    23. Наречені мають право обрати прізвище одного з них як спільне прізвище подружжя, або надалі іменуватись дошлюбними прізвищами, або приєднати до свого прізвища прізвище нареченого (нареченої).

    Якщо наречені бажають мати подвійне прізвище, то за їх спільною заявою визначається, з якого прізвища буде починатися обране ними прізвище, про що робиться відповідна відмітка у графі "Для відміток" актового запису про шлюб.

    Складання більше двох прізвищ не допускається, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належить наречена і (або) наречений.

    Якщо на момент державної реєстрації шлюбу прізвище нареченої (нареченого) вже є подвійним, вона (він) має право замінити одну із частин свого прізвища на прізвище другого, про що вказується у заяві про державну реєстрацію шлюбу та проставляється відповідна відмітка у графі "Для відміток" актового запису про шлюб.

    24. На підставі актового запису про шлюб кожному із подружжя видається свідоцтво про шлюб.

    Якщо особа під час державної реєстрації шлюбу змінила прізвище, то на першій сторінці паспорта громадянина України у формі книжечки робиться відмітка про те, що зазначений документ підлягає обміну в місячний строк у зв'язку зі зміною прізвища при державній реєстрації шлюбу.

    25. Органи державної реєстрації актів цивільного стану зобов’язані у семиденний строк після проведення державної реєстрації шлюбу військовозобов'язаних або призовників надіслати про це повідомлення районним (міським) військовим комісаріатам за місцем перебування таких осіб на військовому обліку (додаток 8).

    Кирюшин Артем Андреевич
    20%

    Добрый день.

    Для вступления в брак с иностранцем необходимо подать в любой ЗАГС копии паспортов жениха и невесты (копия паспорта жениха должна быть переведена на украинский язык, а перевод заверен нотариально), в случае наличия у иностранца вида на жительство - его тоже необходимо подать, и заявление о вступлении в брак. По истечении месяца ЗАГС должен зарегистрировать брак.

    После вступления в брак иностранец по основаниям воссоединения с семьей подает документы в иммиграционную службу (паспорт с визой типа D, с его переводом на украинский, заверенным нотариально, копию свидетельства о браке, паспорт другого супруга – гражданина Украины).

    Документы рассматриваются в течении 15 дней.

    Для трудоустройства иностранцу следует получить разрешение на работу в Центре занятости.

    Адвокат Евгений Александрович
    20%
    Адвокат Евгений Александрович 4 года назад

    Адвокат, г. Киев, 30 лет опыта

    Добрий день!

    За законами України в шлюб можуть вступити громадяни, іноземці та особи без громадянства. Для реєстрації необхідним є дотримання ряду умов, що підтверджуються документально:

    - досягнення нареченими 18-річного віку на день реєстрації (або надання права на шлюб рішенням суду - за заявою осіб, які досягли 16 років);

    - відсутність у особи офіційної реєстрації шлюбу з іншою особою;

    - відсутність перешкод для укладення шлюбу (неможливе укладення шлюбу між рідними братом і сестрою, родичами прямої лінії споріднення, усиновлювачем та усиновленою ним дитиною).

    Шлюб з громадянином України є підставою для оформлення дозволу на проживання в Україні.

    Варто враховувати, що:

    - шлюб з терміном до 2-ох років дає право на оформлення тимчасової посвідки на проживання;

    - шлюб з великим терміном (більше 2 років) - підстава для оформлення посвідки на постійне проживання.

    Порядок реєстрації шлюбу з іноземцем:

    1. Майбутнє подружжя особисто подає до органу РАЦС заяву встановленого зразка. Заявники самостійно обирають орган РАЦС, в який заяву буде подано. Якщо іноземець з поважних причин не може бути присутнім, то його підпис в заяві засвідчується нотаріально, саму заяву подає представник, який діє за нотаріально посвідченим дорученням.

    2. Орган РАЦС приймає заяву і знайомить заявників з правами і обов'язками подружжя, порядком проведення реєстрації, обов'язком повідомити достовірну інформацію та наслідки при наданні неправдивих відомостей.

    3. Орган РАЦС повідомляє заявникам про їхнє право пройти медичне обстеження для встановлення стану здоров'я. За згодою нареченого і нареченої їм видається бланк направлення затвердженої форми. Про згоду або відмову від проходження медобстеження робиться відмітка.

    4. За погодженням із заявниками призначається дата одруження. За загальним правилом реєстрація шлюбу з іноземцем здійснюється після закінчення 1 місяця після подачі заяви. При наявності поважних причин, підтверджених документами, реєстрацію можна провести до закінчення місячного терміну.

    5. Реєструється шлюб в присутності обох заявників.

    Укладання шлюбу з іноземцем здійснюється за загальними правилами для осіб з українським громадянством, але ускладнено необхідністю представлення підтверджуючих документів.Іноземці та особи без громадянства для реєстрації шлюбу в Україні повинні пред’явити:

    1. Національний паспорт або паспортний документ з відміткою про реєстрацію уповноваженого органу щодо законності їх перебування в Україні, якщо інше не передбачене чинним законодавством України.

    2. Легалізовану довідку компетентного органу держави-походження іноземця про те, що іноземець не перебуває в шлюбі, якщо паспорт не містить відомостей про сімейний стан.

    3. Легалізовану довідку про припинення попереднього шлюбу, якщо такий був, з перекладом на українську мову, завірену дипломатичним представництвом, консульською установою і Мін'юстом.

    Пакет необхідних документів буде виглядати наступним чином:

    - закордонний паспорт;

    - свідоцтво про народження;

    - довідка про сімейний стан іноземця, яка підтверджує відсутність іншого шлюбу.

    Якщо особа раніше вже перебувала у шлюбі, то будуть потрібні:

    - свідоцтво про розлучення;

    - судове рішення, якщо шлюб розривався в суді через наявність в сім'ї неповнолітніх дітей;

    - документ про зміну прізвища, якщо особа після розірвання шлюбу залишила прізвище чоловіка.

    У деяких випадках можуть знадобитися:

    - довідка про громадянство;

    - довідка про несудимість;

    - довідка про реєстрацію місця проживання;

    - довідка про стан здоров'я;

    - свідоцтва про народження та/або шлюб батьків;

    - письмовий дозвіл батьків на шлюб для мусульманських країн.

    Гончаренко Константин
    20%
    Гончаренко Константин 4 года назад

    Юрист, г. Сумы, 5 лет опыта

    Добрый день!

    По Вашему вопросу сообщаю следующее:

    Вам необходимо обратиться в орган регистрации актов гражданского состояния(ЗАГС) по месту регистрации/проживания будущей жены:

    Предоставить документы согласно ПРАВИЛ ГОСУДАРСТВЕННОЙ РЕГИСТРАЦИИ АКТОВ ГРАЖДАНСКОГО СОСТОЯНИЯ УКРАИНЫ.

    удостоверяющие личность(паспорта жениха и невесты)

    Справку о месте регистрации.

    Справку о легальном пребывании на территории Украины( для иностранных граждан)

    Учитывая ситуацию с продлением карантинных мер в Украине вызванных пандемией коронавирусной инфекции COVID -19, СЛЕДУЕТ подавать документы почтой или онлайн через сайт конкретного ЗАГСА или при помощи електронных сервисов Министерства юстиции Украины в сети интернет.

    Справки и рекомендации по процедуре бракосочетаний необходимо получить по телефону конкретного ЗАГСА.

    Контакты можно найти на официальных сайтах указанных государственных органов

    После регистрации брака может на протяжении 10 лет проживания на территории Украины стать гражданином Украины и пользоваться правами и приобретать обязанности гражданина Украины на равне с Вами , включительно с легальным трудоустройством в стране.

    До этого периода нужно получить разрешение на работу в Государственной службе занятости ( территориальном центре занятости Вашего города.)

    С уважением,

    Константин Гончаренко

    Ковальчук Владимир
    20%

    На территории Украины в брак могут вступить граждане, иностранец и лицо без гражданства. ... отсутствие препятствий для заключения брака (невозможно заключение брака между родными братом и сестрой, родственниками по прямой восходящей и нисходящей линии, усыновленным и усыновителем).Для официального оформления брака законодательство Украины требует от иностранцев и лиц без гражданства такие документы:

    1. Паспорт. Подтверждает личность и возраст заявителя. Документ должен содержать отметку подтверждающую законность нахождения гражданина другой страны в Украине (виза, штамп) на момент подачи заявления и на дату регистрации брака.
    2. Справка о семейном положении. Не нужна в случаях, когда штампы о браке и его расторжении стоят в паспорте гражданина. Такую справку выдает уполномоченный орган родного государства иностранца. Для принятия документа РАГСом необходима его легализация либо постановка на справку апостиля.
    3. Документ подтверждающий официальное прекращение предыдущего брака (если такой имел место) заверенный дипломатическим ведомством иностранного гражданина, Минюстом и консульством.Стоит знать! Апостиль – международный стандарт подтверждения законности документа, действительный в признающих его странах, проставляемый уполномоченными органами государства (МИД, Минюст).В качестве документов, подтверждающих разрыв предыдущего брачного союза могут выступать:
      • свидетельство об официальном расторжении брака;
      • судебные решения о расторжении или недействительности союза;
      • свидетельство о смерти супруга/супруги.
      Справка о семейном положении либо документ о разрыве предшествовавших брачных отношений может выдаваться компетентными дипломатическими органами зарубежного государства. Для их использования необходима легализация в МИД Украины.Регистрация брака с иностранным гражданином состоит из следующих этапов:
      1. Подача заявления. Заявление установленного законодательством образца супруги обязаны подавать лично в выбранный орган РАГС. В случае невозможности подачи заявления иностранцем лично по уважительным причинам заявление на вступление в брак может подать уполномоченный им представитель. Для этого требуется доверенность и документ подтверждающий причину невозможности личного присутствия заявителя.
      2. Принятие заявления. Орган РАГС предоставляет будущим супругам подробную информацию о правах и обязанностях связанных с официальным оформлением брака, знакомит с порядком проведения процедуры, указывает на необходимость подачи в заявлении достоверных данных о себе и о возможных последствиях дачи ложных сведений.
      3. Заявителям предоставляется право пройти медицинское обследование, чтобы установить состояние здоровья друг друга. Если будущие супруги соглашаются на такое обследование, им предоставляется специальное направление. Отметку о согласии или отказе от медицинского обследования вносят в заявление и подтверждают соответствующей актовой записью.
      4. Дата бракосочетания согласовывается с заявителями. Согласно общим правилам церемония проводится через месяц после подачи документов, однако она может быть перенесена на более раннюю дату при наличии определенных причин (истечение срока визы, беременность) подтвердить которые необходимо документально.
      5. Регистрация проводится при личном присутствии обоих заявителей в установленную дату. После церемонии супруги получают Свидетельство о браке установленной Кабмином формы. Этот документ выдается после регистрации записи акта гражданского состояния.
    Малик Олександр Володимирович
    10%
    Малик Олександр Володимирович 4 года назад

    Адвокат, г. Винница, 9 лет опыта

    Для укладення шлюбу з іноземцем Вам та йому слід звернутися до РАЦСу, де написати відповідну заяву.

    Іноземцю слід додати посвідку на тимчасове проживання.

    Якщо він перебував у шлюбі, слід надати довідку про припинення шлюбу з перекладом на українську мову. Якщо не перебував, більше додавати нічого не потрібно.

    Після подання заяви та зазначених вище документів, очікуєте місяць та реєструєте шлюб.

    Після реєстрації шлюбу Ваш чоловік зможе протягом 10 років проживати на території України та стати громадянином України і користуватися правами і обов'язками громадянина України на рівні з Вами.

    Також зможе офіційно працевлаштуватися на роботу.

    До цього періоду потрібно отримати дозвіл на роботу в Державній службі зайнятості.

    Савченко Олександр
    10%
    Савченко Олександр 4 года назад

    Юрист, г. Чернигов, 9 лет опыта

    Доброго дня.

    1) Вступление в брак с иностранцем Какие документы нужны?

    Відвідини обласного РАЦСу – це завжди обов’язкова стадія одруження саме з іноземним громадянином. Українські пари одразу звертаються напряму в районний РАЦС. Обов’язковою є особиста присутність обох наречених.

    Потрібні документи:

    1. Оригінали паспортів нареченого та нареченої. Для українського громадянина – внутрішній паспорт, для іноземця – той, за яким перетинали кордон України.

    2. Переклади паспорта іноземця у двох примірниках: один – засвідчений печаткою перекладача, другий – засвідчений нотаріально.

    3. Якщо хтось із наречених раніше перебував у шлюбі – документ, який підтверджує припинення цього попереднього шлюбу, а саме: свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу (або про визнання його недійсним), висновок РАЦС про анулювання попереднього актового запису про шлюб, свідоцтво про смерть.

    Документи про припинення попереднього шлюбу (свідоцтва, тощо), видані компетентними органами іноземної держави, повинні бути легалізовані у встановленому законом порядку або апостильовані і перекладені на українську мову (переклад повинен бути засвідчений нотаріально).

    Із переліченими документами пара звертається до обласного РАЦС для проходження перевірки документів та співбесіди. Начальник відділу РАЦС направляє запит до ДМС з метою перевірки того, чи законно іноземець перебуває в Україні і скільки днів таке перебування ще може тривати.

    За результатами перевірки пара отримує 2 документи: ДМС видає висновок про те, скільки днів іноземець ще має право перебувати в Україні, щоб одружитися, а обласний РАЦС – лист, у якому вказано актуальний сімейний стан іноземця з відміткою про те, що громадянин повідомлений про правові наслідки недійсності шлюбу у разі, якщо він надав неправдиву інформацію про себе і свій статус.

    2) Какие условия нахождения в Украине до него будуь?

    Після реєстрації шлюбу йому необхідно оформити посвідку на тимчасове проживання. Саме цей документ буде підставою для законного перебування на території України.

    Право на постійну посвідку він отримає лише через 2 роки шлюбу.

    З порядком отримання посвідки на тимчасове проживання можна ознайомитися на сайті Державної міграційної служби України за посиланням https://dmsu.gov.ua/poslugi/dokumentuvannya-inozemcziv/oformlennya-posvidki-na-timchasove-prozhivannya.html

    3) На каких условиях он сможет оформляться на работу? Сейчас у него вид на жительство по работе.

    Ч. 1 ст. 42 Закону України «Про зайнятість населення» від 05.07.2012 р. № 5067-VI (далі – Закон № 5067) зазначено, що роботодавці мають право на застосування праці іноземців та осіб без громадянства на території України на підставі дозволу, що видається територіальними органами центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції.

    При цьому, ч. 6 ст. 42 Закону № 5067 визначає, що без передбаченого ст. 42 дозволу здійснюється працевлаштування, зокрема, іноземців, які постійно проживають в Україні.

    Отже, після реєстрації шлюбу та отримання посвідки на тимчасове проживання, для офіційного працевлаштування в Україні необхідно буде отримувати дозвіл на працевлаштування.

    Після отримання посвідки на постійне проживання - дозвіл не потрібен.

    Успіхів Вам.


Похожие вопросы


Кодексы Україна

Кодекс України з процедур банкрутства Кодекс цивільного захисту України Кримінальний процесуальний кодекс України Митний кодекс України Повітряний кодекс України Податковий кодекс України Кодекс адміністративного судочинства України Цивільний процесуальний кодекс України Кримінально-виконавчий кодекс України Господарський кодекс України Цивільний кодекс України Сімейний кодекс України Земельний кодекс України Кримінальний кодекс України Водний кодекс України Кодекс торговельного мореплавства України Про надра Лісовий кодекс України Господарський процесуальний кодекс України Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330) Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-21) Житловий Кодекс Української РСР Європейський кодекс соціального забезпечення Бюджетний кодекс України